Wednesday 25 June 2014

[HOT] Menyesal Saya Tak Keluarkan Duit Tu Awal-Awal !


MENYESAL SAYA TAK KELUARKAN DUIT TU AWAL-AWAL!!!

Ya, memang rugi sangat saya tak keluarkan RM138 tu awal-awal.....Bukannya saya takde duit,duit tu ade...setakat RM138 tu saya ade sangat, boleh je saya keluarkan...Tapi.....saya buat tak tahu je masa tu....Saya anggap semua tu tu main-main jer....Argghhh...

Kenapalah saya tak keluarkan RM138 tu?? Waktu kawan saya mula-mula ajak keluarkan RM138 tu, saya buat main-main jer....Saya anggap dia macam main-main jer...Saya buat tak serius je waktu tu...




Tapi sekarang....Mula lah saya rasa rugi sangat....Macam menyesal la pulak....Apalah sangat kalau saya keluarkan RM138 tu dan join dia...

Isshh....ruginya rasa....Sekarang ni hari-hari tengok kawan tu dapat bonus....setiap hari dapat duit...setiap hari dapat income...uisshhh...dengki pulak rasanya....huhuh

Dengan RM138 tu lah kawan saya tu dapat bonus setiap hari....Dengan RM138 tu lah duit masuk setiap hari dalam akaun dia....Punya lah best!









Lepas tengok dia dapat duit masyukkk je setiap hari,aku dah taknak menoleh lagi...Aku pun nak jadi macam dia...Aku pun ada RM138 macam dia.Aku pun nak dapat income banyak macam dia....Dia jual produk yang bagus...Ramai orang guna, Alhamdulillah dengan izin Allah boleh sembuh penyakit-penyakit diaorang...Gout, kencing manis, darah tinggi semua boleh kurang....Tenaga bertambah,stamina meningkat...Syukurrrrrr....






Kalau korang nak pun nak,jom lah ikut aku.....Kita join sama-sama,kita buat sama-sama... Jom kita tengok di sini :

                                      SAYA ADA DUIT UNTUK BUAT LEBIH BANYAK DUIT


Alhamdulillah....dengan pelaburan RM138, aku dapat produk yang bagus....dapat bantu ramai orang...dapat bonus dan income setiap hari.....





















***Inginkan RAHSIA MENJANA INCOME DI FB yang betul-betul berkesan? Jom singgah di www.bisnesonlineanda.com***

0 comments:

Post a Comment