Monday 26 August 2013

[WANTED] Bisnes Online Paling BERBALOI 2013!

Assalamualaikum & Salam sejahtera semua,

Hari ni saya nak kongsi pengalaman tentang biz online yang pernah saya ceburi.Mula2 bila ckp pasal biz online ni saya agak skeptikal.Ayat klise yang slalu datang dalam fikiran saya mesti camni "biz online ni mesti smuanya menipu".......Tiap kali ada kawan yang nak promote sebarang biz online ni mesti saya tolak mentah2 sehinggalah.........................................



Masa cuti semester time belajar tahun 3 di universiti ,takde kerja nak buat and time tu tgh tak berapa nak ade duit.Ada lah kawan yang ajak saya join biz jual topup melalui fon and online.Mulanya saya malas dan takut kena tipu,tapi memandangkan modal utk jadi penjual topup tu cuma RM 10 je (murah gilerrr, dalam kemampuan sendiri dan kalo kena tipu pon kire sedekah jer la kan.hahah), saya terus daftar..Dan alhamdulillah, dari biz topup tu saya boleh la menjana pendapatan dan guna utk tampung perbelanjaan.Setakat nak beli baju2,topup fon,tukar fon baru tu lepas laaa...hehe...Bermula dari situ,pandangan saya terhadap biz topup terus berubah.Bukan semuanya menipu.

Sambil2 buat biz topup ni,saya pon join biz NMG Network.Biz ni pon kawan saya tu jgk yg promote.Modal RM40 je skali bayar.Yang ni menarik jugak sebab kita labur RM40 (modal paling murah), kita akan dapat beli lot2 iklan dan yg lagi menarik,kita akan dapat bonus pool sebanyak RM 146.Sape senang2 nak bg pulangan sebanyak tu dgn modal RM 40 kan??

So, kalao ade kawan2 yg berminat nak join biz topup and NMG Network ni, boleh tgk kat blog kawan saya tu yer:

NMG Network: http://rrevmonnmgnetwork.blogspot.com/

BIZ TOPUP MODAL RM 10 : http://tokeytopup4u.blogspot.com/

0 comments:

Post a Comment